hem (wie dat ook mag zijn)

op fien

merlijn die ooit zal komen, en hopelijk bercihten achter laat om mij op de hoogte te houden

De zomer, dat ik weer naar het strand kan, naar apenheul, naar de hei en naar mijn vriend

op de tijd die nog zal komen

een wonder

op de dag dat de wereld ontploft en de school in brand vliegt opdat ET de aarde overneemt

bananen

het meedogenloze zal verstreken zijn en de gemoedigde mensheid zal nimmer geplaagd worden door theelepels

Selfbewustzijn








 

eenzaam sterven

wachten

vervelen en wachten en vervelen en wachten en dan nog meer vervelen en honger lijden

Hopen, wachten, hopen, wachten, hopen, wachten en msn-en

klokken achteruit draaien

hopen

wachten..

tango dansen

wachten en hopen. hopen tot de zon opkomt en een nieuwe dag zal brengen.. vol theelepels

Dislecties voordoen

gelukkig sterven=D

kblijf toch wachten

dan ga ik koken en eten

*snif*

batterijen vervangen

dan wacht ik op de volgende

dan ontploft de wereld niet en staat de school niet in brand en neemt ET niet de aarde over maar heb ik toch mooi mn tijd gebruikt

dan schilder ik mijn tenen blauw

tot die tijd gebruik ik - tot mijn spijt - nog enkel een vork.

ZELF..........................................._____________________________-***********************Moord