 |
 | hem (wie dat ook mag zijn) |
 | op fien |
 | merlijn die ooit zal komen, en hopelijk bercihten achter laat om mij op de hoogte te houden |
 | De zomer, dat ik weer naar het strand kan, naar apenheul, naar de hei en naar mijn vriend |
 | op de tijd die nog zal komen |
 | een wonder |
 | op de dag dat de wereld ontploft en de school in brand vliegt opdat ET de aarde overneemt |
 | bananen |
 | het meedogenloze zal verstreken zijn en de gemoedigde mensheid zal nimmer geplaagd worden door theelepels |
 | Selfbewustzijn |
 |
|
 |
|  |
|
 |
eenzaam sterven |
wachten |
vervelen en wachten en vervelen en wachten en dan nog meer vervelen en honger lijden |
Hopen, wachten, hopen, wachten, hopen, wachten en msn-en |
klokken achteruit draaien |
hopen |
wachten.. |
tango dansen |
wachten en hopen. hopen tot de zon opkomt en een nieuwe dag zal brengen.. vol theelepels |
Dislecties voordoen |
 |
gelukkig sterven=D
 |
kblijf toch wachten
 |
dan ga ik koken en eten
 |
*snif*
 |
batterijen vervangen
 |
dan wacht ik op de volgende
 |
dan ontploft de wereld niet en staat de school niet in brand en neemt ET niet de aarde over maar heb ik toch mooi mn tijd gebruikt
 |
dan schilder ik mijn tenen blauw
 |
tot die tijd gebruik ik - tot mijn spijt - nog enkel een vork.
 |
ZELF..........................................._____________________________-***********************Moord
 |