 |
 | een leven |
 | een gelukkige dood |
 | een agenda met lege gaten |
 | Op de liefde die nooit komt. |
 | Ik wacht op U !!! |
 | op mijn ware liefde...:) |
 | op de maandag want dan zie ik mijn vriend weer |
 | boekje the birthday party van harold pinter |
 | vanavond. |
 | zon :) |
 |
|
 |
|  |
|
 |
nix |
ademen |
gaten in mijn agenda boren |
Wachten, wachten en nog eens wachten. |
Preciés hetzelfde als U...
|
wachten,helaas |
tja,surfen op deze site |
alles wat ik altijd al wilde doen |
niets. |
in de regen staan |
 |
dan heb ik nooit geleefd
 |
dan leef ik lang
 |
dan heb ik nooit een gaatje in mijn agenda vrij
 |
Mijn tijd is op.
 |
Dan ben ik zéér tevreden doch ongelukkig éindelijk gestorven...
Tot dat rustmoment, zal ik onvoorwaardelijk en oprecht van U blijven houden !
Jxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 |
dna heb ik nog mijn vrienden é
 |
het gebeurt hoor
 |
dan heeft het niet zo moeten zijn :-D
 |
dan is dat jammer.
 |
dan word k verkoudem
 |