 |
 | tot johan belt, en we naar de onefour gaan |
 | dat msn het een keer doet |
 | Ik wacht op vrienden |
 | Een leven vol |
 | slaap.. |
 | op de macaroni die gaar moet worden |
 | Dat ik de mensen van MSN ontmoet. |
 | op de dag dat Jogchem Niemandsverdriet geen ideeën meer heeft om op Nobodyhere.com te plaatsen |
 | zomer voor altijd |
 | tot iemand me komt helpen |
 |
|
 |
|  |
|
 |
lezen en nadenken |
wuppies vermoorden |
Internetten |
Leven |
naar het plafond staren.. |
letters typen, aftellen.... |
Chatten met hen. |
aan één stuk door deze site doorcruisen |
regendansen mijden |
afwachten |
 |
dan bel ik hem :)
 |
nog maar een wuppie...
dan maar de mega-wup!
 |
Dan ga ik huilen
 |
Een leven leeg
 |
dan staar ik verder..
 |
dan moet ik opzoek naar iets anders om te eten
 |
Dan raak ik gefrustreerd.
 |
dan zal ik deze site lezen tot mijn dood
 |
dan ga ik maar een paar regenlaarzen kopen
 |
dan ga ik dood
 |