tot johan belt, en we naar de onefour gaan

dat msn het een keer doet

Ik wacht op vrienden

Een leven vol

slaap..

op de macaroni die gaar moet worden

Dat ik de mensen van MSN ontmoet.

op de dag dat Jogchem Niemandsverdriet geen ideeën meer heeft om op Nobodyhere.com te plaatsen

zomer voor altijd

tot iemand me komt helpen








 

lezen en nadenken

wuppies vermoorden

Internetten

Leven

naar het plafond staren..

letters typen, aftellen....

Chatten met hen.

aan één stuk door deze site doorcruisen

regendansen mijden

afwachten

dan bel ik hem :)

nog maar een wuppie... dan maar de mega-wup!

Dan ga ik huilen

Een leven leeg

dan staar ik verder..

dan moet ik opzoek naar iets anders om te eten

Dan raak ik gefrustreerd.

dan zal ik deze site lezen tot mijn dood

dan ga ik maar een paar regenlaarzen kopen

dan ga ik dood