 |
 | Ik wacht op mezelf. De passie van de sneeuw die stuk gaat tegen de muur. De passie van de sneeuwpoppen die elkaar aan gapen. De passie...enz. |
 | OP de bus |
 | Ik wacht op mijn perfecte cijfer voor latijn (hopelijk) |
 | jou |
 | op jou |
 | maximum op sam of zonsondergang |
 | de vakantie |
 | dat de tijd verstrijkt tot ik het huis uit kan |
 | Mezelf. |
 | waar wacht u op |
 |
|
 |
|  |
|
 |
Eeh,, Wachten tot de herfst voorbij is? |
Wachten..... Gaap___**Snurk =.= Slaap**__ |
Mijn nagels van mijn vingers bijten |
zoeken |
hopen |
mijn geforceerd-gezellig theetje roeren |
naar school gaan |
wachten tot het zover is |
IJs eten en boeken lezen. |
wat doet u tot die tijd |
 |
Dan gaan ik naar de Noordpool :D
 |
ZzZzZ.... _*_ Zzzz
 |
Dan vermoord ik mijn meester... >:)
 |
het gebeurt heus wel
 |
dan wacht ik wel op iemand anders
 |
"no prob", smiles and frowns
 |
dan heb ik pech
 |
het moet gebeuren anders ben ik dood
 |
Dan word ik iemand anders.
 |
wat als het met gebeurt
 |