Ik wacht op mezelf. De passie van de sneeuw die stuk gaat tegen de muur. De passie van de sneeuwpoppen die elkaar aan gapen. De passie...enz.

OP de bus

Ik wacht op mijn perfecte cijfer voor latijn (hopelijk)

jou

op jou

maximum op sam of zonsondergang

de vakantie

dat de tijd verstrijkt tot ik het huis uit kan

Mezelf.

waar wacht u op








 

Eeh,, Wachten tot de herfst voorbij is?

Wachten..... Gaap___**Snurk =.= Slaap**__

Mijn nagels van mijn vingers bijten

zoeken

hopen

mijn geforceerd-gezellig theetje roeren

naar school gaan

wachten tot het zover is

IJs eten en boeken lezen.

wat doet u tot die tijd

Dan gaan ik naar de Noordpool :D

ZzZzZ.... _*_ Zzzz

Dan vermoord ik mijn meester... >:)

het gebeurt heus wel

dan wacht ik wel op iemand anders

"no prob", smiles and frowns

dan heb ik pech

het moet gebeuren anders ben ik dood

Dan word ik iemand anders.

wat als het met gebeurt