 |
 | onze visa om eindelijk uit dit *PIEP* land weg te kunnen |
 | goede vragen |
 | inspiratie |
 | tot ik oud genoeg ben om weg te gaan om in haarlem te gaan wonen. |
 | iemand die van mij houd en me begrijpt |
 | Het meisje van mijn dromen |
 | niks |
 | op 16:25 |
 | yyyy |
 | mdehhbdhhudoiki8iujujnjijnujju6yt2312 |
 |
|
 |
|  |
|
 |
wachten tot de achterstand bij de ambassade is weggewerkt |
zoeken en wachten |
zo min mogelijk |
huilen |
mezelf opsluiten in mijn kamertje |
In de kroeg zitten wachten |
deze site bekijken |
werken |
yuu |
jjfgjikdjfjjdjkkkkkskaiuiuojoo888sasdfghjkqwety20*
|
 |
Dan gaan we een ander land proberen, maar weg hier zal ik!
 |
goeie vraag...
 |
jammer dan
 |
ga ik dood
 |
snij ik mijn polsen kapot
 |
Mijn tranen laten stromen als ik weer een kater heb
 |
geef niiks
 |
balen
 |
uju
 |
jhfcvbvnvbbbbbggghffvgffssxsasan cvbvbvvbbvbbblfk3jltkfrmkwsl,,;l::>k/jnhj4452998099900000598999m,nmjkbkoh;likozi
 |