 |
 | Op het moment dat ik vol trots juichend kan uitroepen: Dit is mijn leven! |
 | op een doel in mijn leven |
 | op mijn lief die online komt |
 | Ik wacht tot ik dapper genoeg ben |
 | Op mijn beurt. |
 | op iemand die wacht |
 | Ik ben niet aan het wachten.
Ik kan al weg.
Ik wacht eigelijk alleen nog op mezelf.
Ik wil niet weg, ik wil wachten. |
 | Op het moment dat ik gelukkig ben..... |
 |
iemand die van mij houd en me begrijpt |
 | op de dag nadat de datum is geweest dat ik naar de tandarts moest.. |
 |
|
 |
|  |
|
 |
mezelf afvragen of ik door dit intensieve wacht- & denkproces dat ene moment toch niet onopmerkelijk voorbij zal gaan |
wachten, niets doen |
op deze site kijken |
Kniezen, me afvragen waarom ik niet dapper ben |
Geduldig wachten. |
gewoon wachten |
Surfen op het internet, bedenken dat ik nog moet bellen dat ik (veel) later kom, filosoferen en me afvragen wat mijn doel is in het leven. |
In de knoop zitten.. |
deze site bekijken |
hopen dat ik er zo weinig mogelijk over nadenk.. |
 |
dood zal mij verlossen, toch?
 |
dan toch!
 |
dan wacht ik morgen weer
 |
dan gebeurt er niets, nooit iets, dan gaat mijn leven voorbij in een eindeloos wachten
 |
Dan was ik nog niet aan de beurt.
 |
blijven wachten
 |
Als ik niet wacht bedoel je?
Ik denk dat er dan niets gebeurt. Wat natuurlijk niet kan, want alles is niets en niets is alles.
Eigenlijk wel hé?
 |
Dat moet gewoon... dat MOET
 |
geef niks
 |
het zal gebeuren.. de afspraak staat
 |