Op het moment dat ik vol trots juichend kan uitroepen: Dit is mijn leven!

op een doel in mijn leven

op mijn lief die online komt

Ik wacht tot ik dapper genoeg ben

Op mijn beurt.

op iemand die wacht

Ik ben niet aan het wachten. Ik kan al weg. Ik wacht eigelijk alleen nog op mezelf. Ik wil niet weg, ik wil wachten.

Op het moment dat ik gelukkig ben.....

iemand die van mij houd en me begrijpt

op de dag nadat de datum is geweest dat ik naar de tandarts moest..








 

mezelf afvragen of ik door dit intensieve wacht- & denkproces dat ene moment toch niet onopmerkelijk voorbij zal gaan

wachten, niets doen

op deze site kijken

Kniezen, me afvragen waarom ik niet dapper ben

Geduldig wachten.

gewoon wachten

Surfen op het internet, bedenken dat ik nog moet bellen dat ik (veel) later kom, filosoferen en me afvragen wat mijn doel is in het leven.

In de knoop zitten..

deze site bekijken

hopen dat ik er zo weinig mogelijk over nadenk..

dood zal mij verlossen, toch?

dan toch!

dan wacht ik morgen weer

dan gebeurt er niets, nooit iets, dan gaat mijn leven voorbij in een eindeloos wachten

Dan was ik nog niet aan de beurt.

blijven wachten

Als ik niet wacht bedoel je? Ik denk dat er dan niets gebeurt. Wat natuurlijk niet kan, want alles is niets en niets is alles. Eigenlijk wel hé?

Dat moet gewoon... dat MOET

geef niks

het zal gebeuren.. de afspraak staat