 |
Moet ik het doen met dit computerkassie.
 |
Doodgaan. Voor zover dat kan als je niet geleefd hebt.
 |
ben ik iemand?
 |
Moet ik het doen met dit computerkassie.
 |
Dan begrijp ik je nooit.
 |
leef ik!!!!
 |
lekker een beetje langer leven
 |
dan maar geen ´super´ man
 |
wacht ik nog wat langer
 |
slapan
 |