 |
 | de wedergeboorte van jezus, |
 | tot wanneer de Eendjes een invasie doen :) |
 | Dik. |
 | is het examen |
 | het eind der tijden |
 | Wander afzeiken |
 | Wander afzeiken |
 | tot de wekker gaat......... |
 | Op het antwoord op mijn tentamenvraag. |
 | zelf |
 |
|
 |
|  |
|
 |
ruil ik mijn bijbel in voor een Koran,
 |
Dan..dan.. o_O weet ik veel
 |
Alleen op donderdag.
 |
hetzelfde als vorig jaar?
 |
dan heb ik toch maar mooi geleefd!
 |
had je maar eerder moeten beginnen! :P
 |
had je maar eerder moeten beginnen! :P
 |
vergeet ik de tijd...
 |
Dan haal ik net als die gast hiervoor een slecht punt voor mijn tentamen "Media Theroie".
 |
leven maken
 |