de wedergeboorte van jezus,

tot wanneer de Eendjes een invasie doen :)

Dik.

is het examen

het eind der tijden

Wander afzeiken

Wander afzeiken

tot de wekker gaat.........

Op het antwoord op mijn tentamenvraag.

zelf








 

vloeken om vergiffenis,

Rondjes rennen :)

Ik ben dik om acht uur.

van media theorie

leven

is een beetje triest :P

is een beetje triest :P

typen

Wander afzeiken.

iets van je

ruil ik mijn bijbel in voor een Koran,

Dan..dan.. o_O weet ik veel

Alleen op donderdag.

hetzelfde als vorig jaar?

dan heb ik toch maar mooi geleefd!

had je maar eerder moeten beginnen! :P

had je maar eerder moeten beginnen! :P

vergeet ik de tijd...

Dan haal ik net als die gast hiervoor een slecht punt voor mijn tentamen "Media Theroie".

leven maken