 |
 | zon |
 | tot hy het uitmaakt? |
 | verlichting |
 | morgen |
 | dat mijn koortslip over is |
 | een nieuwe kans |
 | Tot mijn lieve vriendje terugkomt van het patatje halen. |
 | Op een goede hulpverlener |
 | op mijn vrijheid |
 | op het moment dat ik een nieuwe kamer krijg. |
 |
|
 |
|  |
|
 |
bibberen van de kou =) |
wachten tot ik durf te bellen |
werken |
wachten |
met dikke sokken lekker bij de kachel op bed fijne dingen doen |
gewoon verder gaan met waar ik mee bezig was |
rondkijken op deze vriendelijke site |
suïcidale gedachten verweren |
weglopen |
de dagelijkse dingen en piekeren over de kamer. |
 |
vries ik dood...
 |
heel hard huilen
 |
blijven wachten
 |
um .. dan heeft de mensheid een groot probleem
 |
dan moet ik op een heel andere manier aan mijn zelfvertrouwen gaan werken
 |
blijkt het dat ik toch echt heel naief ben
 |
Dan bel ik hem want da klopt nie
 |
...
 |
dan blijf ik definitief weg
 |
dan ga ik in een doos wonen.
 |